نتایج کشتی گیران ایران در روز دوم جام وهبی امره ترکیه
تاريخ : یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:, | 22:32 | نویسنده : حسین

رقابت‌هاي چهار وزن دوم كشتي فرنگي جام وهبي امره تركيه امروز (يكشنبه) در شهر استانبول برگزار شد.
5 نماينده كشورمان امروز در چهار وزن دوم به مصاف رقباي خود رفتند که در وزن 66 كيلوگرم كه 31 كشتي گير حضور داشتند پرهام قنبري در دور نخست مقابل آرسن اراليف از قرقيزستان سه اخطاره شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 75 كيلوگرم پيام بويري در در دور نخست والري پالنسكي از بلاروس را شکست داد وی در دور دوم نیز ادلان آکیف از روسیه شکست داد اما در دور بعد در حالی که 6 بر 5 از حریف ترک خود پیش بود داوران وی را سه اخطاره کردند. بویری با شکست مقابل این حریف ترک در مسابقه رده بندی نیز مقابل کشتی گیر آذربایجانی سه اخطاره شد و به مقام پنجم رسید.. در اين وزن 16 نفر حضور داشتند.
در وزن 85 كيلوگرم كه 19 كشتي گير حضور داشتند. مسعود مرادي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف سبان كارتاش از تركيه رفت و با شکست مقابل این کشتی گیر ترک از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 130 كيلوگرم آرمان نظری پس از استراحت در دور اول در دور دوم حامي حسن از لبنان را شکست داد. اما در دور سوم مقابل آتيلا گوزل از تركيه شکست خورد. نظری در گروه شانس مجدد نیز با شکست از کشتی گیر بلاروسی هشتم شد. سجاد مولایی ديگر نماينده كشورمان در این وزن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل امين اوزترك از تركيه شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در اين وزن 18 كشتي گير حضور داشتند.
در رقابت های چهار وزن نخست نیز علی ارسلان و محمد مرادالیاسی نمایندگان جوان وزن 59 کیلوگرم کشورمان در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه نتوانستند صاحب مدالي شوند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: